BANTA!! LCHF? Good or what?

Nu får det fan bli hårdbantning, mår verkligen inte bra med mig själv..

JAG Marielle e inte en tjej med bilring runt magen (även om det inte e extremt).
JAG Marielle e inte en tjej som inte kan bära XS-S i kläder (Nu har jag M).
JAG Marielle e inte en tjej som skiter i detta (eller?).

Blir så trött på mig själv.. "/
Trivs inte i mig själv för 5 öre längre och orkar inte med detta mer..
Vrf e det så jävla lätt att gå upp men så svårt att gå ner? :(

Blir så förbannade på skelett tjejer som klagar på att dom har lite putande mage,
lite fett på armar/ben, dubbelhaka what ever? E ni idioter eller?


Jag vill INTE vara ett skelett men jag e kort jag e 1.58 och jag väger alldelles för
mkt nu, dock har vi ingen våg men jag måste ta å köpa mig detta så man ser om
det blir nått resultat eller om det går åt helt fel håll!?

JAG VILL VÄGA 50-55 som jag gjorde för bara 2 år sen!!
Fattar inte att man tillåter sig själv att gå ner sig så som jag gjort för jag mår inte alls
bra med det.. "/ Så nu blir det hårt mot hårt.. Dont fuck with me.. ;)

Har kompisar som äter efter LCHF!! Nån som testat det?

Dock e det inget för mig då man endast ska äta fet mat men inget bröd/pasta mm..
Men jag gillar inte ens fet mat så jag skulle inte palla det!! =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0