Gomorron lovers.. Ullared imån.. =D

Nu sitter man här, kom hem från morronpromenaden med hunden för c:a en halvtimma sen.
Solen skiner och det e underbart ute, vet inte vad man ska hitta på idag riktigt?
Tänkte ta mig en cykeltur snart iaf, måste ju göra allt för att tajta till den välkända
omtalade beatch 2011 kroppen som alla pratar om.. =P
Nån mer som strävar efter den? ;)
Det va flera år sen jag cyklade riktigt, men tro det eller ej det e ju riktigt skoj att
cykla och man bränner mkt fett och använder de mesta musklerna i kroppen.. =D
Har man inte ork/ekonomi till gymmet så e ju promenader och cykling det ultimata.. :)

Händer i helgen då? Det e ju Valborg å grejer? Det fick jag reda på först igår.. =P
Imorrn ska jag till Ullared med sambon å dottern.
Ska bli riktigt skoj att shoppa loss.. =P
Har endel pengar att bränna på kläder till mig och min dotter nu.. ;)
Det har man inte haft de andra gångerna man vart där så nu e det
 bara att välja å vraka utan dåligt samvete.. =D
Nu ska jag städa lite innan jag drar till Ica å handlar å efter det cykelturen.. =D
*Puss på er*

Å sist men inte minst.. Testar en ny bloggplattform som jag tkr rätt bra om.. ;)
Så får väl se om man byter ut blogg.se om ett tag.. =D


Kommentarer
Postat av: charlotta

sv; igår var jag ute med kompisar och sånt!

hade riktigt roligt!

Själv då? :)

2011-05-01 @ 11:00:28
URL: http://charlottaperssons.blogg.se/
Postat av: Mickan

Vad roligt med Ullared. Hoppas du hittar mycket kul.



Vi hade en trevlig valborg (trots förkylning för min del) som spenderades med några vänner. Grillade och snackade skit. Hihi. :) Hoppas ni också hade det bra.

2011-05-01 @ 16:20:52
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0