I´m here.. =D

Men inte ni läsare.. "/ Ska nog lägga ner bloggen tror jag.. En gång för alla..
Vrf blogga när man inte har nårra besökare? Då e ju bloggen helt ointressant.
Enda gången man har läsare e när man kommenterar hos andra. Då får man
kommentarer tillbaka, men e det allt? Läser dom ens bloggen.. :(

Vet att jag sagt 100 ggr att jag ska lägga ner den, men kanske e dax nu?
Man tröttnar ju när man inte har nårra läsare..

Iaf köpt mig en ny laptop nu.. =D As gött.. ;)
ÄNTLIGEN!!
Den andra har blivit så trög efter 3 år i mina händer.. :)
Får la se hur länge den nya kommer funka nu då..
Så vi tog en tur ner till Göteborg och hittade en på Net on net.. =D

Var en tur inne på Ikea oxå å köpte utemöbler till altanen.. =D
Sååå skönt att ha balkong på ena sidan lgh:en och altan på andra..
Så e solen framme finns den alltid på nån sida.. :)



Köpte lite annat smått å gott oxå som en rund röd matta till sovrummet då hela rummet e vitt
annars så vi behövde en färgklick dit. =D Fick köpt gardinstänger och gardiner till sovrummet oxå
ÄNTLIGEN, det blev riktigt bra.. Vad tkr ni? =D



Till helgen bli´re Ullared oxå.. ;) Wiiie, köpa helt nya kläder till mig å Nadja.. =D
Ut med det gamla och in med det nya, de e enna dax nu.. =D


Kommentarer
Postat av: Louise- tävlingar och annat roligt !

Allt bra idag då? :)

2011-04-27 @ 13:31:19
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Louise- tävlingar och annat roligt !

härligt :) de e bra med mig förutom svinkoppor !



Gör dudå? :)

2011-04-27 @ 17:02:47
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej söta!! Jag tycker inte du ska lägga ner bloggen. Hur det än är så är det ett utmärkt sätt att skriva av sig saker som inträffar och som är roliga eller tråkiga. Man får flytta fokus från hur mycket man syns till sig själv och sina egna uttrycksbehov istället. :D Och dessutom läser jag! :D



Och då och då, kanske man möter en själs ögon med sin blogg som hjälper denna personen att lyfta i humör ett styck tid. Det är ju värt något. :)



Nu kommer sommaren och då kommer vi att ses mycket mer! Även om vi inte hörs jämt så ska du veta att jag alltid finns här för dig! <3



Puss och kram!!

2011-04-28 @ 12:01:03
URL: http://miabekkhus.blogg.se/
Postat av: Mia

PUSS! <3 Ses snart! :)

2011-04-29 @ 09:46:09
URL: http://miabekkhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0