Massa som hänt idag på både gott å ont.. "/

Idag har jag inte riktigt kännt för att blogga heller. Hänt endel på både gott och ont.
En sten föll från mitt hjärta när jag äntligen fick berätta en sak för en som står mig
väldigt nära nämligen min sambo.. <3 Det kändes hur skönt som helst och nu känner
jag lugnet i mig som jag inte kännt på flera månader!! =D

Nej jag har inte vart otrogen eller nått hehe bara en sak jag inte velat prata med han
om innan, nått som tryckt i mig så in i helvete men nu känns det bra.. :)

Idag har det regnat hela dan å jag ska snart ut med hunden för sista gången idag.
Imorrn bli´re möte kl 9 å sen ska jag iväg å jobba lite.. ;)
Jag ska lägga trall haha får la se hur detta går.. ^^,

Hoppas ni haft en bra dag så återkommer jag snart i bloggandet hoppas jag..
Dock har jag ju bloggat varje dag e bara att svara på kommentarer mm jag kommit
efter med den senaste veckan men jag ska snart svara på alla, lovar.. <3

Ha en underbar fortsatt kväll!! :)


Kommentarer
Postat av: Mickan

Skönt att tala ut och få sagt sånt där som tynger en... :)



Tack det är bara bra. :) Kul att du hittade till mig och roligt att du är med och tävlar om body creamen. :) Lycka till!

2011-04-12 @ 23:57:33
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0