Söndag & Cirkus!! :)

Ikväll ska jag å Nadja på Cirkus Maximum.. =D Men helvete vad dyrt det e med cirkus.. =P
Mellan 300-400 per person.. =P Oxå ska man köpa nått förutom det så man får ju räkna med
c:a 750.- som kommer att brännas iaf, men det e värt en tajt ekonomi månad för det e bara
en gång om året som man går på det.. =D Å visst e det en speciell känsla att gå på cikus? :)

Svar till Petra:
Jag tror det e den Petra jag känner så egentligen kan jag svara på FB
men om det inte e dig jag känner så e det en han om det handlar om i inlägget om
skäggtomte.. Om mitt ex och om han´s ex, från en lång historia till kort.. =P
Bara hatar att personen i fråga ska dra upp det emellanåt när det är HISTORIA och inget man
vill påminnas om då det var en svår period i mitt liv..

Och jag vill inte skriva om det här för endast de inblandade och min nuvarande sambo
vet vad det handlar om..
Men visst borde jag ha lite mer stake i mig å be vissa som får mig
att må dåligt att bara dra åt helvete.. =P Men det e så att vara dumsnäll haha.. :)

Precis ätit frukost, nu kollar jag å Nadja på superhjältarna..
Jag ska ut å gå med Bamse å få en go morron promenad.. :)
Joel e iväg på ett ärende å kommer la hem om nån timma.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0