Välja bort sina vänner för en s.k flickvän..

Har haft TOTAL noll blogg ork i en vecka nu, inte orkat blogga alls..
Har hänt endel i vänskapskretsen oxå å en eller egentligen fler
e totalt bortflugna. Hatar verkligen folk som väljer sin flickvän/pojkvän före
sina vänner och just en person valde sin flickvän som ingen av oss andra gillar
då hon e lite speciell.. Han valde alltså bort nästintill ALLA sina gamla vänner
och nya då jag bara känt han ett år.

Vrf detta hände behövs inte ens gå in på för vi har inte gjort nått fel.
Men man lämnar inte sina närmaste vänner åt ödet pga en B***H..

Men inte ska man väl deppa ihop för att nån inte vill umgås med oss längre,
det e hans val och han kommer att ångra sig det e vi 100 på..
Bara så jävla ytligt gjort.. Och jag hoppas att du kommer ångra detta riktigt mkt
när du insett vad du egentligen gjort eller vad du förlorat..
För den dagen kommer och jag hoppas att den kommer snart.

Nu ska jag å Nadja snart ut å gå i solen.. =D
Vet inte riktigt vart vi ska men det märker vi då.. :)
Kanske bort till Ica å köpa nått gott att grilla sen? :D
Vi köpte en grill i veckan och har använt den flera ggr om dan sen dess.. =P
Dock e det gasolgrill och jag har lite respekt för det kan man säga, men e la bara
att inte slarva å inte glömma att stänga av den så ska det väl inte vara nån fara.. :)

Hade fest hos oss i lördags oxå.. =D Här kommer lite kort.. ;)



Kom en liten bebis på besök en stund.. :)



Jimmy, älskling å David.. :)



Jag & Connie.. <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadå, sjäälvdå? :D

2011-04-26 @ 19:58:50
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0