Arbetsintervju - provjobba på Söndag.. =D

Yeeeaaay telefonen ringde 16.00 ang ett jobb jag sökte för ett par v sen..
Han frågade om jag kunde komma på arbetsintervju å när isf..
När som helst sa jag då.. =D Då sa han kl 17.00?

Så det va bara att göra sig iordning å cykla ner.. ;)
Det gick bra, ska provjobba på söndag kl 11, så håll tummarna..
Jag både behöver och vill ha ett jobb nu, trött på å gå hemma.. =D

Säger inte vart det e än, det gör jag på Söndag när jag vet hur det går.. :)

Var precis på Ica å köpte jordgubbar.. Mums.. ;)
De smakar la inte lika bra som dom svenska jordgubbarna men jag e så
sötsugen på kvällarna nu när jag slutat med godis så jag köper hem massa
frukt mm nu för att få bort suget.. ;)

Såsom

*Persika
*Vindruvor
*Psysalis
*Jordgubbar

Sååå gott.. ;)

Köpte ett par Naturdiet shakes å en naturdiets choklad oxå.. ;)

Fick cyklat in till piercingsalongen oxå å frågat om hon hade nårra genomskinliga
kulor till piercingen i läppen då man inte får ha piercing på detta jobbet egentligen.
Men jag får sätta i en stav med en genomskinlig kula å hoppas det räcker.. :)

Nu ska jag umgås lite med Nadja, hon sitter å målar nu så får la mysa lite med henne.. =D





Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till gumman.

Håller tummarna för dig =)



Kram

2011-08-26 @ 08:23:40
URL: http://veroisabel.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ååå va spännande! så skoj :) Det där med Godiset, tänkte bara ge ett tips att man antagligen inte tappar sötsuget av frukt för tyvärr har även frukt socker i sig, inte lika dåligt socker som i godis men det gör fortfarande att man blir sötsugen. JAg försöker också äta mer frukt istället, det är mumsigt värre ;) Kram!

2011-08-26 @ 10:39:34
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0