Bakis skakis.. :P

Har inte orkat blogga idag e så satans bakis.. :( Blev fest med två gamla killkompisar
å Natalie.. Lägger in mer kort imorrn orka inte koppla in mobilen nu.. ;)
Så kopierade korten jag la upp på FB igår.. :P

Var på krogen där Black Ingvars spelade, dom va grymt bra live.. ;)
Har tydligen sett dom live för en massa år sen oxå sa en killkompis
 till mig igår haha det kommer jag inte ihåg alls.. ^^,

Sitter å kollar på fångarna på fortet å äter varma mackor med Nadja å hennes kompis.

Idag har vi vart hos svärföräldrarna å hälsat på en stund..
Joel e iväg men kommer hem om ett par timmar.. *sakna* <3

Sååå sugen på ett varmt bad, men tar nog det imorrn ist..

Hatar att jag alltid e så hungrig på bakfyllan men jag får endå inte i mig nån mat?
Efter en macka nu e jag proppmätt.. :P

Nån mer som e sån? :)

Nu ska jag kolla vidare på fångarna på fortet..
Hoppas ni får en superbra lördag vad ni nu gör? :)

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0