Blir så ledsen.. :(

Att ens egen pappa kan klaga på sitt eget barn så det e för mig helt ofattbart..
Allt jag gör är fel, mina piercingar e fel, mina kläder e fel, att jag inte har nått
jobb är ju såklart helt värdelöst.. Kan han inte fatta efter alla år?

Det gör ju inte så man mår bättre, dock tvärtom man blir ju hur ledsen som helst.. :(

Nu ska jag iaf till tandläkaren 12.30.. Usch gillar inte detta alls, har värsta
tandläkarskräcken. Men jag har så ont så jag kan inte ens sova om nätterna nu
och smärtan gör så jag mår illa å inte kan äta riktigt..
Så nu måste jag gå dit å kan inte dra ut på det mer..

Bloggar mer i eftermiddag..


Kommentarer
Postat av: Tina

Förstår att du blir ledsen. Vad hemskt att få höra sånt av sin egen förälder. Då tar man ju verkligen åt sig. :/ Usch! Men försök att inte ta åt dig! Var stark. ♥

2011-08-18 @ 14:00:57
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0