Blir tårögd..

Det finns inte många guldkorn när det väl gäller men de
 guldkorn man hittar ska man ta väl vara på.

 Jag har fått så mkt stöttning av vissa jag aldrig ens
trodde skulle höra av sig när det väl gällde? Men det e ni som e mina riktiga
vänner. Tom folk jag umgås med endel har inte ens sagt hur e det?
Hur går det? Kan jag hjälpa till eller stötta dig på nått sätt?
Men andra som jag inte pratat med mkt alls på ett tag har hört av sig och
berättat hur mkt de tänker på mig och Bamse å hur gärna dom hade velat
hjälpa till om deras ekonomi hade varit större än vad dom har.. <3

Ni är guld värda..

Sen mina riktiga vänner och mina vänner i en hundgrupp för oss som har
Shiloh´s på FB stöttar mig enormt mkt och försöker på alla sätt och vis
hjälpa mig så gott de kan.. Om ni visste hur mkt det betyder för mig,
hur ska jag någonsin kunna tacka er nog?

Jag vet inte än hur Bamse´s öde kmr att se ut men jag tänker inte sluta
kämpa. Jag älskar min hund som om han vore mitt barn man ger inte bara
upp för nån som betyder så mkt för en. De fegsnören som bara avlivar sina
hundar för att det e de lättaste för de själva ska fan inte ens ha djur.

Ne skaffar man djur ska man göra allt för dom och de ska bli en familjemedlem.

Sen kan ju tyvärr ekonomin försvåra en massa, men man ska inte ge upp.
Jag ger inte upp i första taget, jag har alltid kämpat för de jag älskar djur som människa..

Idag har jag haft en stor klump i magen och mår illa, går en nervös känsla genom
kroppen hela tiden och jag kan inte sluta tänka på hur detta kmr sluta.. :(

Ligger ofta på golvet, tittar Bamse i ögonen och säger hur mkt jag älskar honom.
Och jag ser att han förstår mig, han slickar på mig och ser trygg ut.. <3

Bara att hålla tummarna nu och jag hoppas att ni oxå gör det..

Vet ni nått som kan hjälpa mig så hojta till..

Nu ska jag fortsätta mysa med min dotter, sambon sover redan då han jobbat
14 dgr i sträck å övertid varje dag så jag förstår att han e trött.. :(

Hoppas ni får en bra fredag..

Varma kramar.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0