FREDAG!! Wiiiho, skål? ;)

Ne vi får se vad som händer idag å hur trött Joel e efter att ha jobbat över
hela veckan.. Antlingen blir det fest eller så blir det mys hemma..
Mig spelar det ingen roll, kan ju festa imorrn isåfall? =D

Saknar mitt hjärta nu, hoppas inte han jobbar över nått idag.. <3

Inatt fick jag sovit hela natten, första natten på nästan två månader sen min
tandvärk började. Det e då man ångrar att man inte tog tag i det direkt att gå
till tandläkaren. Men har man tandläkarskräck så har man men det kändes
bättre efter att jag hade varit där igår å tandläkare finns ju till för att hjälpas
å det blir ju bara bättre man får tänka så..

Regnet öser ner idag, jag som hade tänkt dra ner på stan å se om jag kunde
få nån klipptid.. Ska inte ta nått på längden bara klippa upp det så man kan
få lite volym i håret. Har ju så tunnt hår så när det inte e uppklippt nått så
ligger det ju bara rakt ner å går inte göra nått med.. :(

Men jag får väl ta det nästa vecka ist om det inte blir bättre väder,
har ju iofs busskort men vi får se hur jag gör.. =D
Har massa att göra hemma oxå men det går ju att skjuta upp.. ;)

Hade besök av Totte för en timma sen typ, han skulle ut å jobba men behövde
komma hit å byta om innan han tog bussen till jobbet.

Nu ska jag dunka musik å städa.. =D

Vad ska ni hitta på denna Fredag? =D Fest eller bara mysa hemma? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0