Godnatt.. <3

Ska snart gå å lägga mig.. Joel sover sen en halvtimma och barnen har precis
lagt sig men de lär ju ligga ett tag å prata innan de somnar.. =)
Nadja har ju sin kompis sovandes här inatt.. Å imorrn åker hon till mormor
över helgen. Blir alltid så tomt när hon åker iväg även om det inte e ofta, dock
behöver man vara barnledig ibland oxå.. =D

Pappa kmr hit imorrn vid 10 tiden, han skulle klippa sig imorrn 13.30 så det passade
ju bra att han skulle göra det imorrn när Nadja endå ska hem till mamma imorrn.
Så då slipper hon åka buss å åker med pappa (morfar) istället.. :)

Börjar bli lite hungrig, inte ätit nått spec idag.. :( Inte mkt iaf..

Ne nu ska jag plocka iordning lite, hatar att göra det på morronen.
Mkt roligare att vakna och inte behöva städa iordning i köket eller på vard.rumsbordet
det första man gör på morronen. Jag fattar inte hur mkt man städar egentligen?
Endå blir det stökigt varje dag? ;P Men det e väl så när man har gubbe å barn? ^^,
Men jag älskar dom endå.. ;) <3

Nathi.. <3


Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: förlåt för sent svar! Men har inte bloggat på några dagar.. men ska nu försöka blogga som vanligt igen.. :)

Hoppas allt är bra med dig? =)

kram!

2011-08-18 @ 00:32:12
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0