Gomorron

AMS på schemat idag kl 13.. :( Usch inte kul men ett måste..
Å jag får ju berätta att jag var på arbetsintervju igår å ska provjobba på Söndag.. ;)
Wiihoo sånt e alltid kul, annars känner man sig så värdelös när man går till AMS å
man sitter där arbetslös å inte har fått napp på nått jobb alls.. :(

Sen e det ju inte alls säkert att jag får jobbet men man kan ju alltid hoppas å det e
bara att göra mitt bästa på Söndag så håll tummarna.

Har ju vart arbetslös sen i Februari nu.. :( Så behöver komma ut lite man blir inte
direkt social när man går hemma för länge.. Lätt att låsa inne sig själv å skita i allt typ..

Nån som känner igen sig?

Nadja gick precis till bussen, gott att det e helg nu snart för henne.. <3
Hon pratade på att ksk sova hos en kompis inatt men vi får se hur det blir..
Hon blir så stor nu å tiden går så fort.. Tkr inte det va längesen man följde henne
till dagis på morronen typ? =D Dock blir det ju lättare ju större de blir å hjälper
till hemma och är inte så beroende av mamma typ, men endå så saknar man bebis
tiden och när man fick köra runt henne i barnvagn.. =D

Ksk dax för en till snart? ;) Haha ne jag vet inte, känner mig på tok för gammal
snart oxå.. :( E ju endå 30 år, dock vet jag att det inte e nån ålder men jag kan
inte hjälpa att jag har åldersnoja.. Känner att jag inte hunnit med så mkt i livet?
Många i min ålder e flerbarnsföräldrar å gifta å bor i hus?

Hur gamla e ni? Hur många barn har ni? E ni gifta å hur bor ni? ;)

Det va en massa frågor, får la se om nån svarar.. :P

Nu ska jag greja lite här hemma, äta frukost å sen gå ut med hunden..

Vad händer denna Fredag?

Kram på er.. ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag känner igen mig i det där med jobb och att om man inte har något för sig blir livet hemskt jobbigt och tråkigt, man kliver inte ens upp om dagarna. jag är 18, inne på mitt 19de år. Har inga barn. jag är singel och bor i egen lägenhet :P Jag svarade iaf ;)

2011-08-26 @ 10:59:45
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Livmoderskeppet

Hur gamla e ni?



31 år



Hur många barn har ni?



Ett på väg (gravid i vecka 27) En styvdotter dock på snart sju år!



E ni gifta å hur bor ni?



Vi är rätt nygifta (sedan juni) men bor fortfarande i varsin lägenhet (grannar) eftersom vi inte fick huslån och orkar inte flytta hit och dit innan vi hittar rätt!

2011-08-29 @ 04:47:36
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0