Gomorron kära bloggläsare.. =)

Hoppas att ni sovit gott inatt..

Har precis ätit sen frukost!! Sov till 9.30 idag, vet inte vrf jag inte går upp vid 7 när
Joel åker till jobbet. För jag blir ju pigg av att pussa han hejdå å prata lite å sånt..
Men endå ska jag trilskas med att sova ett par timmar till å då e jag jättetrött i flera
timmar sen bara för att jag lagt mig å sovit igen.. Skärpning Marielle.

Men nu börjar snart verkligheten igen, det ska bli skönt.
Nadja börjar skolan och jag hoppas verkligen på att få ett jobb snart.
Annars har jag å min personliga coatch pratat om praktik så att jag kmr ut och träffar
lite folk och får nått att göra. Inte bara sitta hemma och städa å ta hand om tvätt som
jag gör nu. Ne man får en helt annan syn på livet när man kmr ut i arbetslivet och får
träffa lite folk och känna att man gör nån nytta!! =D



Nu ska jag läsa lite bloggar.. =D


Kommentarer
Postat av: petra ramstedt

tack så jätte mycket!

Jag bor i stenungsund men pluggar i uddevalla :D

2011-08-16 @ 13:34:57
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

hey, såg på petras blogg att du bodde i Uddevalla?

det gör jag med ;D

2011-08-16 @ 13:38:46
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0