Gomorron..

Funderar på att ta mig en cykeltur nu på morran? E ju underbart väder ute,
 solen skiner men det har inte hunnit blivit sådär jättevarmt än så e ju perfekt
 cykelväder egentligen? =D

Har precis vart ute med hunden, synd att han inte
får gå långpromenader än efter operationen. Men om en månad c:a ska vi ju
tillbaka på efterkoll och jag hoppas på att få positivt besked då.. <3
E ju inte alls kul för Bamse att bara gå massa korta promenader varje dag å
att inte kunna springa som innan.. :( Men han e stark min bebis, älskar dig så mkt Bamse.. <3

Igår pajja min nya data oxå.. :( Men men får la se om det går å fixa på nått sätt..
Skärmen gick nämligen sönder.. Fan oxå.. Har inte råd med en ny å det lär inte gå på garantin..

Vad händer idag då? :D

Jag skulle behöva ner till stan å till Specsavers, jag ska se om jag kan hitta nårra andra
glasögon.. Köpte ju två par för två månader sen men jag e inte nöjd med dom ena och
man hade tre månader på sig att byta om man inte trivdes med dom..
Så ska se om jag hittar nårra som man passar bättre i..
Hatar att köpa glasögon, jag använder ju det mkt nu på dagarna typ jämt för det e så
bekvämt å nu tkr jag bara det e jobbigt med linser så har det mest bara när jag ska
festa å sånt.. ;P Så håll tummarna att jag hittar ett par som jag trivs med.. =D

Fick inte svarat på så många kommentarer igår heller men jag ska försöka svara på
de andra nu under dagen.. Men först ska jag greja lite hemma å se om jag tar den där
cykelturen som jag pratade om.. Det hade vart jävligt gött så gör nog det.. ;)

Hoppas ni sovit gott och att ni får en bra dag.. :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Är dom billiga på glasögon där? hur mycket fick du betala?

2011-08-29 @ 12:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0