Header..

Jag vill ha en ny header, fan vad jag saknar att ha Photoshop..
Det senaste åren har jag ju gjort mina headers i Paint vilket blir helt värdelöst
som ni ser.. Men jag har inte råd att köpa PS nu å ladda hem e ingen i´de för
jag kan inte knäcka programmet endå, e ju massa skit man måste göra för att
få det att fungera.. Ne det där e inget för mig.. ;P

Å gratis 30 dgr har jag redan haft, men då har man ju inte tillträde till alla funktioner heller.. :(

Hade en PS skiva för nått år sen men den e ju puts väck såklart.. :(

Vad gör ni era headers i? =D



Gillar denna bilden å vill ha den i min nästa header.. =D



Kommentarer
Postat av: Jannica

tack finis :) men det klarar du om du vill :) :D

2011-08-22 @ 22:37:03
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: sandra forsberg

kan fixa både photoshop till dig å en header <3

2011-08-24 @ 08:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0