Helt slut..

Hjälpt Daniella att flytta i fyra timmar nu i stekhet sol så nu e man rätt mör i kroppen
å trött.. Var längesen jag drack så mkt vatten som idag..
Från en lägenhet på tredje våningen till den andra på fjärde våningen å båda utan hiss.. =P

Men nu e det snart klart, jag var tvungen att åka hem för att gå ut med Bamse å för att
städa upp lite innan Nadja kmr hem från mormor om ett par timmar..

Vill bara säga att jag älskar mina nya vänner..
De som jag håller närmast hjärtat just nu är

Daniella: Du e så underbar gumman.. Ställer upp i vått å torrt å du ser aldrig nårra problem
om man behöver hjälp eller prata av sig. Du e guld värd. <3
Allt kmr bli bra för dig även om det e sjukt jobbigt just nu och kmr vara ett bra tag framöver.
Men jag finns här för dig.. Även om jag har mina upp å nergångar emellanåt oxå men då
finns du där för mig istället.. Älskar dig.. <3<3<3

Sandra: Du e den finaste personen jag lärt känna på länge. Så givmild och omtänksam..
Du och jag har delvis likvärdigt bagage med oss sen förr som vi båda dock tagit oss ur.
Men jag finns alltid här för dig dag som natt.. Älskar dig oxå Sandra.
Du e e sjukt stark tjej och så himla rolig att umgås med och du e alltid glad vilket
smittar av sig på mig ååå jag äälskaaaart.. <3<3<3

Tack för att ni finns i mitt liv tjejer.. <3


Kommentarer
Postat av: sandra forsberg

å rörd jag blir gumman, tack.. du är perfekt! :D

2011-08-01 @ 16:01:42
URL: http://litenfoppa.blogg.se/
Postat av: Daniella

åhh tack hjärtat!!! du e så underbar så de finns inte! kmr alltid me goda råd när jag själv inte kan tänka klart!!! älskar dig med<3<3<3

2011-08-02 @ 01:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0