Hemma efter ett par timmar från stan.. :)

Hyrde och köpte ett par filmer på hemmakväll, hoppas att nån av filmerna jag hyrde
passar för Joel.. :P Fanns inte så många nya och vi har sett de flesta andra filmerna så..

Blev dessa filmerna:

Rango har varit slut varje gång vi hyrt film de senaste å då hyr vi oftast 1-2 ggr i veckan.. =P
Så nu haffade jag den direkt jag kom in fanns bara en.. ;)
Bra familjefilm.. =D



Trust: What took her family years to build. A stranger stole in an instant.



F: Welcome to the school of hard knocks.



Käkade på Mc.donals oxå.. :)



Nadja.. <3



Detta käkade jag, Nadja tog en happy meal.. :)

Nu ska jag städa lite så får vi se vad som händer ikväll..
Kan tänka mig att det blir film å mys.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0