Hemma från stan!!

Gjort lite ärende och sprang även på Connie och Ida en snabbis..
Blev ju påmind om att Ida ska ha fest på Fredag, jag har ju vart så mitt uppe i
allt med Bamse nu så jag hade ju glömt det.. :(
Men vi får se hur det blir på fredag och hur det går imorrn.
Kanske e jag på fest humör på fredag kanske inte.
Men jag hoppas verkligen att allt går bra imorrn och att jag kan komma till Ida på fredag.. =D

Sitter och smuttar på en Cola zero som jag precis köpte.. :)
Ska laga lite tacopaj nu, det e sååå gott.. =D
Eller det e inte som riktig tacopaj med pajdeg å sådär men suuupergo.. ;)
Nån som vill ha recept på den så kan jag skriva ut det i bloggen, bara att säga till..

Nu skiner solen, jag som trodde att det skulle bli regn.
Var skönt med en cykeltur ner till stan, e ju jävligt bra träning.
Man borde cykla mer, kul e det ju oxå..
Synd att älsklings cykel pajjat annars hade vi ju kunnat ta cykel tur på kvällarna..

Nu ska jag laga mat..




Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Älska cola zero! =)

2011-08-10 @ 17:58:18
URL: http://linnssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0