Hemma från tandläkaren..

Det gick bra, hade ett stort hål å sen ett par småhål..
Så lagade det stora hålet provisoriskt ska nog dra ut den på onsdag..
Var det eller rotfyllning som var alternatiden.. Men då visdomstanden e påväg
fram så var det bara bra sa han då får den mer plats.. =)

Det gick bättre än jag trodde, var jättenervös innan och när jag satte mig i stolen.
Fick ta två sprutor men de kände ju knappt som tur va.. =D
Nu slipper jag iaf ha ont å jag kan sova om nätterna och äta riktigt.. :)

Nadja å S äter glass å kollar på Harry Potter.. :)
Om ett par timmar åker Nadja hem till mormor och ska vara där under helgen..

Nån som ska på Göteborgskalaset? =D

Vi ksk ska dit får se om vi får nån chaffis.
Tror inte min kära sambo har lust att köra i helgen, han vill nog dricka tror jag.. =)




Kommentarer
Postat av: Janina Aurora

Vilken tur att det gick bra hos tandis.. :)



Jag har väl planer på att dra till Göteborgkalaset, men får se.. Det största problemet är ju då att hitta någon chaffis nu när alla har dratt till Vallåkra. ;)

2011-08-18 @ 14:28:42
URL: http://auroraamilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0