Jisses vad en diskution kan gå fel..

Suttit på forumet på Familjeliv från å till i flera timmar nu, vissa kan verkligen
vrida å vända på allt precis så som dom vill ha det ist för å försöka förstå vad
som verkligen står i tråden å att man kanske bara vill skaffa nya vänner? ;P

Allt började med att jag råkade lägga ut min bloggadress i forumet vilket
tydligen är förbjudet. I DIDNT know that.. :(
Men jag bad om ursäkt å jag hoppas att folk vill ta emot den..
Annars, i´m sorry men då vill jag inte ha med sånna som er att göra.. :)

Nu om ca en timma ska jag mysa å se på film med min älskade sambo
när Nadja kommit i säng.. :) Man måste ju få ha lite egentid på kvällen.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0