Middag, alltid lika jobbigt eller hur?

Alltid samma problem varje dag vad man ska ha för middag!!
Idag kan jag inte gå å köpa mat för 200.- igen e fan pank nu..
Fattar inte hur mkt mat det går åt här hemma hos oss, å hur mkt pengar vi lägger på just MAT!!
1500.- i veckan på mat e fan sjukt.. Det e vad vi lägger i veckan c:a!!
Visst vi e tre pers, å Joel har alltid med matlåda till jobbet så får ju alltid göra extra mat.
Men vafan? Handlade mat för 500 igår och 200 i förrgår endå har jag inget hemma till middag idag?

Aja, får kika på detta!! Får bli nått enkelt idag. Har tacofärs kvar sen igår så ksk kan göra nån
pastagratäng eller nått till Nadja å Joel, men jag som e vegetarian då?

Får la hitta på nån pastagratäng till mig oxå då av den vegetariska sorten.. ^^,
Men måste endå bort till Ica å köpa riven ost.. ;P

Nu tar jag mig en promenad till Ica iaf GAAAH!! ;)

Nårra tips på hur man får ner matkostnaderna? =D

Puss på er.. <3


Kommentarer
Postat av: petra ramstedt

åh vad roligt :) Vart i stenungsund har du bott?

Kan du länka sidan :)?

2011-08-16 @ 14:32:09
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0