Myskväll.. <3

Ååååh skrev ett jättelångt inlägg precis men råkade trycka på en knapp så
jag kom ifrån blogg.se å allt förvann.. Sånt e så störande, inte första gången det händer..
Så nu får jag så snällt skriva om allt men det lär bli en förkortad version.. :P

Tog ett varmt mysigt bad med älskling nu ikväll.. Älskar att bara ligga å luta mig emot
honom och känna tryggheten. Alla ljusen var släkta hade bara ett par stearinljus tända..

Blev dock ingen film ikväll vi var nog för trötta för det båda två..
Har ju annars blivit en tradition att vi ser en film varje kväll och slappnar av efter
dagen som varit.. Vi köper flera filmer i veckan så vi har ju endel nu..
Måste köpa vägghyllor så vi kan sätta alla filmerna där..
Kollat lite på Ikea´s hemsida å tänkte beställa men e nog bättre vi åker till Göteborg
och kollar i butiken och ser dom irl ist.. Har ju endå bara 8 mil till Gbg.. =)

Nu ska jag ta mig en yoggi.. Älskar den youghurten speciellt kola och vanlij..
Gillar bara inte att kola inte finns att köpa i större förpackning än de små.. :(

Eller nån som vet om det säljs nånstanns? =D

Dock finns persika/vit choklad att köpa i större förpackning ska nog testa den.. :)



Nån som testat den å vet om den e go? :)

Bloggar mer imorrn, nu ska jag svara på lite kommentarer..

Nathi.. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv jo hon e riktigt fin:) jaha va kul:= om vadå?=)

2011-08-30 @ 22:51:30
URL: http://enbartpetra.blogg.se/
Postat av: Borderline & Jag

Sv; Finns ingen speciell anledning till det som hände..Det bara var så lixom orkar inte förklara mer än det som står skrivet på bloggen..kram

2011-08-31 @ 06:22:15
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0