Onsdag - imorrn gäller det.

Imorrn blir det en sväng till Blå stjärnan. Så får vi se vad veterinären säger om Bamse.
Om han vill ha en operation eller om han vill att benet ska försöka läka sig själv innan
man tar ut skruvarna. Jag e väldigt nervös men det känns ändå lite bättre efter att jag
fick pratat med honom igår. Benet hade ju iaf ett bra läge!! :)

Nadja åkte precis med en kompis till deras sommarstuga..
Dom ska vara där nårra timmar, kul för henne att leka med en kompis nu.
Jag e inte så kul att umgås med om dagarna nu.. :(

Ska ner till stan om nån timma å träffa min personliga coatch,
skriva på papper så jag får pengar även denna månad och sen snacka lite allmänt.

Kom på att jag måste ju ner till stan lite tidigare, ska ju till banken å föra över pengar
till nårra grejer som Joel köpt på Tradera. Han jobbar ju så han hinner inte.. :(

Vad har ni för väder hos er?
Här blåser det som fan å ser ut som om det ska bli regn.

Slänger in ett kort sen helgen, jävligt dåligt kort från webcamen men alltid nått.. ;)





Kommentarer
Postat av: Johanna

tjena :)

jajamen, född o uppvuxen i underbara uddevalla :P

bodde dock i färgelanda 1 år när jag träffade min fästman, då jag träffade lina :)

2011-08-10 @ 13:05:03
URL: http://jajja1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0