Pratat med veterinären på Blå stjärnan!!

Nu ringde äntligen veterinären.. Som jag har väntat.

Han trodde iaf att Bamse inte hade ont, det var jätteskönt att höra.
Han sa oxå att skruvar brukar gå av om benet inte har läkt helt pga att benet
då vill försöka läka sig själv. Dock om man opererat benet med skruvarna för
hårt så kan benet tro att det är läkt fastän det inte är det pga att skruvarna
håller upp benet så hårt. Han trodde inte heller att han ville operera nu pga att
han ville ge benet en chans att läka innan man gör nått större ingrepp.

Men jag ska dit på torsdag så han ska känna på benet då man känner skruvarna
utanpå benet. Å jag vill vara helt säker på att han inte lider av det och att en OP
kan vänta så vi kan se om benet läker sig själv innan.

Jag är fortf lika nervös då jag inte vet vad som kmr att hända.
Dock var det skönt att prata med honom.

Mer än så vet jag inte ÄN, får bara hoppas på att allt går bra på torsdag och
att detta kommer bli bra för min älskade Bamse.. <3

Håll nu tummarna för min fina älskling.. <3


Kommentarer
Postat av: MICHAELA VERITAS



KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;)

KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!!

JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-09 @ 16:34:59
URL: http://mondoblog.se/veritas
Postat av: Veronica

Ja klart jag håller tummarna =)



Kram

2011-08-09 @ 17:03:28
URL: http://veroisabel.blogg.se/
Postat av: cilla

va kul att höra av dig, läste om din vän. jag hade gjort det samma, varenda krona är det värd när det gäller sina barn eller djur. hoppas attt Bamse blir helt återställd så att han kan leva utan smärtor. så vacker din dotter har blivit, som väntat. va rädd om dig och din familj <3 kramisar

2011-08-09 @ 19:07:18
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Charlotte - mamma till Mirabelle

Åh hoppas att han inte har det ont så att du iaf kan få mer tid på dig att försöka samla på dig pengar. Jag håller fortfarande mina tummar för din sötnos! <3 Puss

2011-08-09 @ 19:08:11
URL: http://lalalottiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0