Sminket jag använder!! =)

Tänkte göra ett inlägg och visa vilket smink jag använder.. :)
Kanske inte e det mest intressanta men wtf!! =D



Jag har testat många foundation under åren men alltid gått tillbaka till denna.. :)
Slätar ut huden, hel täckande men täpper ändå inte igen porerna utan låter huden andas.



Detta pudret duttar jag över hela ansiktet.



Solpudret har jag på kinderna/hakan/näsan och pannan.




Har två paletter en med bruna nyanser och en med svarta..



Detta är en favorit mascara till vardags.. =)

På läpparna har jag olika varje dag.
Ibland bara lite foundation och genomskinligt glittrande läppglans
eller ljust läppstift. Favoriten e från Viva la diva.

SMINKTIPSET som jag skulle ha gett igår är att jag har så ljusa och smala ögonbryn
så jag har under alla år målat dom med en ögonbrynspenna men det blir så skarpa kanter
så nu köpte jag mig ett eyebrown powder häromdan och det e kanon.
Målar bara konturerna med penna och fyller i med pudret.. =D

Köpte det på Åhlens..





Kommentarer
Postat av: Petra

Heje :)<3

Bara bra med mig:) börjar ordna upp sig nu:)sj då? kram

2011-08-15 @ 13:25:02
URL: http://enbartpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

sv: Jaha va bra då:) Jo jag har läst de:)men har inte läst varför han behövdes operars?:/

Jag ska städa mitt rum och packa lite:) sjdå? kram<3

2011-08-15 @ 13:31:43
URL: http://enbartpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

sv: fyfan va hemskt:( är han bra nu då?=)

2011-08-15 @ 13:42:36
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0