Städar, kika in lite senare för tips på...............

Ska vara skinande rent när älskling kommer hem sen.
Han har sovit hos sina föräldrar inatt, tkr inte alls om att sova själv.. :(
Men han skulle greja där ute tidigt idag.. Ringde vid 11 tiden men då svarade
svärmor. De hade varit ute å fiskat å nu var Joel ute å greja med nått å hade
inte med sig mobilen. Hoppas han ringer snart.. *saknar*

Ikväll får det bli mys, har ju två filmer kvar som jag hyrde till oss igår.
Jag å Nadja såg på Rango och det var en jättefin film. Bra gjord och rolig.

Så gillar ni barnfilmer eller har barn så HYR RANGO!! =D

Inte konstigt att den var uthyrd varje gång vi skulle hyra film innan.. =)
Jag hade bara tur att jag gick dit på dan igår å det fanns en kvar.. :)

Nadja har en kompis här nu, jag som hade sagt att inga kompisar här innan
Bamse e återställd efter operationen. Men barn är barn och de måste få leka.
Nu kunde de inte leka hos hennes kompis så då fick hon såklart komma hit.
Men de e inne på Nadja´s rum och leker å de e ju såpass stora så de springer
ju inte runt och stör Bamse endå.. :)

Nu ska jag fortsätta att städa. Har MASSA tvätt att ta hand om å måste dammsuga
å skura golvena. Sen får man fundera ut vad det ska bli för middag oxå? :)

Nårra tips? Vad ska ni äta för middag? =D

Puss å kram på er.. <3

KIKA IN LITE SENARE SÅ SKA JAG UPPDATERA Å VISA LITE SMINK
JAG KÖPT NU I DAGARNA. BLIR OXÅ TIPS PÅ SKITBRA SÄTT ATT MÅLA
ÖGONBRYNEN SÅ DE INTE SER SÅ SMINKADE UT!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0