Ställningsarbetare på balkongen!!

Åååh hatar när man inte blir informerad om att dom ska komma,
å helt plötsligt står dom på min balkong och utanför vard.rums fönstret?

Är inte hyresvärden skyldig att informera att dom ska komma?

E det bara jag som tkr sånt e skitjobbigt å känner sig påträngd?
Å när man inte vet att dom ska komma lixom?
Jag hade ju kunnat springa runt halvnäck eller vad som helst?

Har startat diskmaskinen och tvättmaskinen..
Idag ska jag få skurat golvena oxå hade jag tänkte mig.. ;P

Ligger i sängen med laptopen nu, tänker inte sitta i soffan å bli uttittad.. :P



Spela på Iphonen e kul.. ;) Eller INTE men har blivit ett beroende.. :P

Vad ska ni hitta på idag då? =D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Jo nu bor jag i färgelanda, vi bodde i uddevalla innan. Men jag vill flytta tillbaka snarast =) Hur är det med dig?

2011-08-23 @ 13:35:15
URL: http://lisawendel.blogg.se/
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Jag hade blivit livrädd om det bara dykt upp folk utanför fönstret. De kan ju informera om att de ska sätta upp en byggställningar.

2011-08-23 @ 16:03:44
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Lisa

Ja jag gillar lite rörelse runt mig =) vi flyttade för vi bodde i en 2:a på 10:e våningen i stan när vi hade Nellie och våra föräldrar bor här uppe så det var därför vi kom hit. Plus att det är billigare med hus här än i uddevalla =)Nej, någon morgonmänniska är inte jag heller egentligen.

2011-08-24 @ 00:33:36
URL: http://lisawendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0