Svart hår?

Jag vet inte om jag saknar att ha svart hår? Har haft det i alla år men endå känns
det mer som jag? Nu har jag mer åt det bruna hållet med 3 tjockare ljusbruna
slingor i håret typ.. Hade planer på att vara blond över och brun i underhåret men
vi får se hur det blir nästa gång jag har råd att gå till frisören.. ;)

Lite olika hårfärger/frisyrer genom åren..



Svart kort hår..



svart kort hår med lila slingor.. :P
Detta var dock på tok för kort hår för min del annars var det lila fräckt.. =D



Brun/svart hår med hårförlägning.. :)
I like it.. ;) Vill göra hårförlägning.. =D




Nuvarande hårfärgen.. :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Det med rött i var ju snyggt :)

2011-08-25 @ 13:14:08
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Jessica & Alma

du va fin i brunt hår:)



idag har de mest varit mys med tösen, å tröstande för det är lite magknip:s

2011-08-25 @ 14:56:32
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/
Postat av: FruZäll

Skit snyggt med mörkt tycker jag allt:P

2011-08-25 @ 15:59:20
Postat av: Livmoderskeppet

Stackarn, vilka sura typer du råkade ut för på FL. Folk kan vara lite galna där. Därför jag inte ville lägga in min egen blogglänk där eftersom jag inte vill "outa" mig på familjeliv.se



Man kan inte kommentera på min blogg dock, men brukar gå tillbaka och läsa svar på bloggen där jag skrivit ibland!



Bor i Göteborg också och ska bli mamma i december om allt vill sig väl! Snyggt med svart hår. Brukar också ha det, har nu ljusbrunt, men blir så blek de dagarna jag inte sminkat mig då!

2011-08-25 @ 16:33:43
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0