Tandläkare e sjukt dyrt..

Skulle ha vart där idag å dragit ut en tand som jag lagade provisoriskt förra veckan..
Men när jag ringde och hörde vad det skulle kosta förut så fick jag byta dag tills på
måndag när man fått pengar.. 1600.- för att dra ut en tand? Det e ju sjuka priser.. :(

Inte konstigt att folk inte har råd med att gå till tandläkaren eller att de går alldelles
för lång tid emellan tandläkarbesöken och många får gå med tandont..

Sitter och väntar på om snickarna ska komma idag? Trodde de skulle ta ner
byggställningarna idag när en kille kom förut men han plockade bara med sig nårra
plankor.. De verkar ju vara klara på taket då alla takplattorna ligger på plats igen..

Nu väntar jag på att de ska säga till när de ska fixa till taket inomhus i vard.rummet..
Hade ju vattenläcka i taket för nån månad sen å tyvärr hände ju detta under sommaren
då alla hade semester så drf det dragit ut på tiden.
De ska iaf ta bort hela taket i vard.rummet upp till vinden och lägga nytt tak.
Sen ska det målas om mm.. Ett jävla jobb men hoppas det blir bra till slut iaf.. :)

Har precis startat diskmaskinen, det gör jag iofs varje morron.. ;)
Ska snart hänga en tvätt och sen slänga i en till..
Fattar inte vad tvätt man har varje dag egentligen men vi e ju endå 3 pers..

Vad ska ni hitta på idag då? =D

Nu ska jag kika lite på familjeliv å andra sidor..
Å svara på lite kommentarer här i bloggen..

Kram på er.. <3


Kommentarer
Postat av: Jessica & Alma

hej. tack, jo här är allt bra.

läste om byggarna utanför fönstret, så har jag haft hela veckan. kl 8 har dom börjat måla å haft sig just utanför mitt sovrumsfönster.. typiskt

2011-08-24 @ 12:55:42
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0