Tjohoooo middag avklarad..

Jag e hur mätt som helst även om ja knappt får i mig mat i denna värmen!!
Var tvungen att stryka över det för folk stör sig på att jag klagar på värmen.. ;)
Men alla e vi olika å kmr det över 25 grader så tkr jag det e olidligt..
Man orkar ingenting, inte ens äta.. =P Men fortsätter det ett tag till så ksk man går
ner ett par kilo eller vad tror ni? =P Bästa bantningskuren just nu.. =P

Det blev ugns gratinerade grönsaker *mums*
Denna portionen blev det för mig men dock fick jag bara i mig hälften.. (a)



Hade färskpotatis, morötter, lök, champinjoner å kantareller i ugnen..
Sen fetaost sallad å västerbotten ost sås till det.. =D
´
Tänkte fråga vad ni ätit till middag men då jag endå inte får nårra kommentarer
så skiter jag i det!! =D Hihi..

Åååångrar att jag bytte blogg då jag hade flera hundra läsare om dan.. "/
Bara pga nårra f****r i en jävla håla som jag inte orkade med att få skit av mer..

Vissa har inget liv det e bara så.. Då var jag tvungen att byta blogg efter blogg
hela tiden ett tag men nu e det slut på det..
Funderar på att skaffa en egen domän till denna bloggen vad tkr ni?

Pixxie.se hade vart rätt enkelt.. Om den nu finns ledig när jag ska fixa  en
för denna månaden har jag inte råd iaf..
Alla pengar e redan slut.. Tur att min sambo ställer upp å betalar veterinären
som jag ska till med Bamse ikv kl 19..
Jag e så orolig.. :( Hoppas inte det e nån större fara med ditt ben.. :(

Nu ska jag städa å greja lite.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0