Bloggvärlden

Fattar inte vrf så många inte kan vara sig själva i bloggen utan måste vara en påhittad person? Finns de som säger sig ha ett underbart förhållande på bloggen tex men sen irl så e det skit.. Vrf ljuga och hitta på massa saker? Jag är iaf ärlig i min blogg, och det e jag stolt över. E jag ledsen eller deppig, arg eller besviken över nått så skriver jag det oxå, inte i detalj såklart men antyder. Jag läser hellre personliga bloggar än hittepå identiteter. Det verkar ha blivit så populärt nuförtiden sen Kissie började med det.. :P Var er själva, ni tjänar på det i längden. Å de som inte tycker om er som ni är e inte värda er vänskap.. <3 Å får ni mindre läsare pga att ni e er själva, ja e det egentligen så farligt? Nej såklart inte.. :) Personliga och ärliga bloggar ska det vara. Sen gör ju alla precis som dom vill.. Jag har vänner som provocerar i sina bloggar men sen känner jag dom privat å vet att dom e hur goa som helst.. <3 Men endå värdesätter jag ärlighet i de bloggar jag läser.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0