Falskhet

Falskhet finns närmare dig än du tror.. Lita inte 100 på nån.. Det lär jag mig mer å mer.. Vrf ska alltid jag råka ut för massa skit? Glöm heller inte att om folk inte gått samma långa väg som du i dina skor så kommer de aldrig förstå heller. Dessutom e väl julen helt förstörd oxå vid detta laget.. :( Joel körde upp Nadja till skolan idag, tack älskling.. <3 Kunde knappt sova inatt, låg bara och tänkte på skiten som hände igår med en tår i ögat.. "/ Nej jag tänker inte säga vad som hände å ja jag tycker så jävla synd om mig själv ibland va? Men tyck det då, det e erat problem och inte mitt isf.. Bara trött på hur saker vänds och vrids när det i själva verket inte e sån BIG DEAL från början.. Vet inte vad jag vågar skriva mer så det inte saker missuppfattas åter igen.. Nu ska jag vila en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0