Goddag mina kära

Har inte blivit nått inlägg idag, jag somnade ett par timmar på förmiddan. Hatar detta, längtar sjukt mycket tills utbildningen börjar i januari så man har nått att göra om dagarna å träffa lite nytt folk å vara social. Känns som om man blir folkskygg och osocial av att vara arbetslös eller inte ha nått att göra under en längre tid. Har precis varit på Ica och postar ett paket åt Joel. Sen handlade jag hem ost bricka som jag tänkte vi skulle mysa med ikväll.. <3 Vad har ni hittat på hittils denna tisdag? Nu slutar Nadja skolan om en halvtimma. Hon var så nervös för alla i klass 4 skulle lussa för alla från förskoleklassen till sexan idag.. :) Men jag tror det gick hur bra som helst. Oxå hade hon med sig lite fika och pucko i festis form. De skulle mysa på eftermiddan.. <3 Nu ska jag oxå fika, händer inte alltför ofta!! Köpte mig en croisant eller vad heter det? Med nougat fyllning och en Redbull sugarfree.. Puss.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0