Godmorgon och gott nytt år gosisar

Ja nu e det nyår inatt då.. ^^, Vad ska ni hitta på?
Lugnt med nära å kära eller värsta brakfesten!? ;-)
Här blir det som sagt lugnt, har en förkyld Nadja hemma..
 Joel kanske ska bort till en kompis en stund men inget bestämt än.. :)
 Blir nog inget speciellt att äta ikväll, Nadja har
ändå ingen matlust så jag gör nog lite dipp med morötter
oxå var jag och köpte en jordgubbs bubbeldricka
till henne förut för det brukar hon alltid ha.. :)
Jag skålar nog in det nya året med julmust för jag e inte mycket för champanje.. ;P
 Ska ni göra nått gott att äta ikväll? ;-) Tips gärna om ni ska göra nått enkelt
så kanske jag tar efter.. ;) Uppdaterar er mer om en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0