Hej mina sköna

Idag e det riktigt ruggeväder, värre än igår.. Knappt så hunden ville ute å kissa.. :S
Så fick bli en superkort sväng.. :( Har ni samma hos er? Inte kul alls, man vill bara
kura ihop sig i soffan med sin älskling å mysa men han jobbar ju.. :(
Å Nadja har ju en kompis här sen igår så de har fullt upp på hennes rum.. =D

Har precis lagt upp lite jackor i min köp å sälj grupp på FB!! Skulle vara skönt att bli
av med lite saker som bara hänger, plus att man behöver pengar nu såhär efter jul..

Har egentligen MASSA saker jag kan sälja men orkar man? NEEE!!!

Vad ska ni hitta på idag då? :)

Jag börjar längta mer å mer tills jag ska börja utbildningen nu 22:e januari.
Å jag längtar ännu mer tills praktiken de 4-6 sista veckorna.
Man får tydligen välja själv hur lång praktik man vill ha eller nått?

Ska bli skönt att få nått å göra om dagarna å ännu bättre att det e nära hem
så jag kan gå hem på lunchen och gå ut med Bamse.. =D

Vettni? T.o.m jag som inte gillar snö vill ha snö NU!! Men det e väl så..
Det man inte har det vill man ha? Haha.. ;P Men jag måste erkänna att ligger snön
fint så e det hur mysigt som helst men inte när det e blaskigt eller försvinner direkt.
Jag vill helst ha snö för att jag vet att min dotter saknar det och vill använda sina nya
pulkor och stjärtlappar som hon fått denna vintern men inte fått använda.. :(

Har ni haft snö i år? Om inte, saknar ni det? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0