Photoshop

Jag fattar inte vrf vissa photoshopar 90% av alla sina bilder? Det blir ju inte ni då? Själv har jag aldrig photoshopat kort på mig själv.. :) Jag ser ut som jag gör, take it or leave it!!! :) ändrat kortens färg har jag dock gjort.. :) Men vet folk som photoshopat håret, kroppen å ansiktet på i princip alla sina kort i bloggen mm.. ;P Vrf gör man så? Är man inte nöjd med hur man ser ut? Kul när folk gör det ibland men det har ju en gräns? Eller e det bara jag som tycker det? :) Nu tycker ni säkert, men du dåh? Du hade ju behövt photoshopa dina kort.. ;) Haha så fan heller.. Även om jag inte e nöjd med mitt utseende så ger jag inte falsk marknadsföring genom att förändra hur jag ser ut för er.. :) Däremot lägger jag ju inte ut kort jag tycker e fula på mig själv.. ;P Puss på er.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0