Svar på Frågestunden!! =)

Janina

1. Hur träffades du och Joel? :)

*Vi träffades hos en gemensam kompis som jag precis hade lärt känna. Jag kom in och där i soffan satt Joel.. ;) Jag tyckte han var jävligt snygg och charmig direkt. Vi hade ögonkontakt ett par timmar sen började vi prata och han blandade en go grogg till mig gjord på Vodka, Sprite och Sourz.. ^^, Inpå små timmarna var det bara vi vakna och de enda som var kvar på festen. Jag fick en mysig kyss och en lång kram innan jag gick. Han fick aldrig mitt nr, men det hade han tatt reda på och dagen efter fick jag ett sms av han (kom inte ens ihåg vad han hette då).. Vi sms:ade i 3 dagar innan vi bestämde oss för att ses Onsdagen. Sen den dagen då han sov hos mig första gången har vi vart tillsammans. Så efter dag tre vi träffades har det varit vi.. <3 Och vi har sovit ihop i pricip varje natt förutom då han jobbade nätter på fiskebåten.. =) Så man kan väl säga att vi mer eller minde oxå bott ihop sen dag tre å jag älskar dig nått så otroligt mkt älskling.. Snart har vi vart tillsammans i två år.. ;)

2. Vad tycker du är det bästa med julen?

*Jag firar julen mer eller mindre endast för min dotters skull. Själv har jag tappat julkänslan helt.. ;P Det e väl åldern. När man var liten var det så himla mysigt och man tittade på paketen under julgranen varje dag å klämde för att gissa sig fram vad det var.. ;) Men sen ett par år tillbaka så önskar jag mig inte ens nått i julklapp utan jag säger till alla att det e bättre de köper mer saker till Nadja.. =)

3. Vad får dig att stanna kvar och läsa en blogg regelbundet?

*Ska jag va helt ärlig så läser jag till 90% endast bloggar som drivs av mina vänner eller folk jag känner. Det intresserar mig mer. Men jag älskar personliga bloggar. Modebloggar mm e inget för mig eller bloggar som endast har massa bilder tagna från google på kläder mm de vill ha.. ;P Sånt e extremt tråkigt tkr jag.. Å nu menar jag inte att man inte kan göra detta ibland men vissa gör det i varje inlägg.

4. Hur ser en typisk måndag ut för dig?

*Haha tjaaaa varje dag ser likadan ut för mig nu.. :(

5. Favorit maträtt?

*Sallad.. =D Gärna Avocadosallad *mums*..


Lina Henke

1, Vad har du för knep för att se så himla bra ut? Du ser så himla fräsch ut varje dag! :)

*Haha tack gumman, men själv tkr jag ju inte att jag ser speciellt bra ut.. ;P Så jag gör inget speciellt alls.. ;)

2, Vad var ditt första intryck av mig? :)

*Den första gången jag pratade med dig var när du var tillsammans med Rasmus och jag bodde i Stenungsund. Vi pratade på att träffas flera ggr men det blev aldrig av. Men jag vet att jag tyckte du såg jävligt bra ut och verkade vara en go å trevlig tjej.. =D <3

3, Vilka bloggar följer du varje dag?

*DIN såklart.. ;) Sen följer jag Liv, Lizzo, Melinda, Linaa, Erika, Xante.. =) Sen finns det fler men de uppdaterar inte så ofta så det blir inte att jag kollar in deras bloggar så ofta!! :)

4, Vad vill du helst av allt jobba med?

*BUTIIIIIIK!!!! Älskar det.. ;)

5, Vill du ha flera barn? :)

*En till liten knodd vill jag allt ha, men vi får väl se.. ;) Min sambo e ju som sagt 6 år yngre än mig så han har väl ingen direkt brådska än. Men som sagt det återstår att se när och om det blir en liten till.. =) Nadja e ju 10 så det e ju enna på tiden eller vad säger du? ;P Å Jag börjar bli till åren med så man kan ju inte vänta så länge till.. ;)


Sabina

Hur känner du Lina? ;P

*Genom hennes ex Rasmus.. :)

Jonas H Svensson

Jag vill fråga dig!!!

Vad har du för sexfantasier? Förutom om mig då!! :))

*HAHAHAHA du e så jävla knäpp vännen, men jag älskar dig endå.. <3 Å tyvärr kommer du inte få svar på denna frågan men det tror jag redan du vet.. ;P


Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Hehe, va söt du är gumman <3 Jag har alltid tyckt att du ser grymt bra ut med !! ;) Därför jag ville veta om du hade några knep ;) <3

2011-12-11 @ 22:43:35
URL: http://linnssa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0