Förlåt för min bloggtorka i helgen!! :´(

Men igår var det fest å idag har jag bara vart allmänt bakis,
ja ni vet ju själva hur det kan va? ;)
Så dagen har bestått av en pizza å film typ.
Ska snart bort till Ica å handla nått inför kvällen oxå.. =)

Nån som ska se Melodifestivalen idag?

Ne nu bli´re till å göra..... Tjaaaa vad man nu ska hitta på?
Ska se om jag orkar svara på kommentarer ikväll oxå men jag tror att
det blir så att jag får göra detta imorrn..

Men jag har INTE glömt er.. <3

Just ja, jag färgade håret igår oxå.. :)
BACK IN BLACK!! efter att ha vart halvblond å sen brunett efter det..

Såhär ser jag ut nu!! =)



Vad tycks? :)




Hoppas ni får en underbar lördag.. :)

*Pussah*


Kommentarer
Postat av: Saga

Taack :D aa den kostade bara 49 kr. Hade aldrig tänkt att jag skulle köpa en sån, men när det blev 50 kr, så ja, varför inte :D

2011-02-27 @ 03:13:43
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0