Solen rätt i ögonen och bländande.......

i datan.. Kan det bli bättre?

JAAA.. Om min kära sambo inte åkt till jobbet nu.. Uuuuh saknar han redan.. :(
Man blir så bortskämd när man vart hemma tillsammans i 1½ vecka..
Hoppas han kmr hem ikv annars kommer han väl imorrn får vi hoppas..
Jobbtiderna e ju inte så stabila inom fiskeyrket..

Jag tänkte jag skulle hoppa in i duschen nu sen gå mot stan å kika en sväng
innan Nadja kommer från skolan. Eller om jag bara går till ica? Hmm vet inte?
Skulle vilja ha hem ett par blommor. Vill iaf ha en till köksbordet, det blir så mkt
mer hemtrevligt då.. =D Har mest gröna växter. de e lättast att hålla vid liv *haha*..
Men ibland får man unna sig ett par fina blommande växter som dock bara håller nån
vecka.. ;) Ja så e det när man inte har gröna fingrar..

Värker nått så förbannat i foten så jag blir toookig.. :(
Får snart boka en tid hos vårdcentralen, för jag har haft såhär ont i över 2v nu.. :(

*Puss*


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gumman.

Synd med den andra bloggen =(

Funderar också på blommor. Ska ner till stan idag och se vad jag hittar =)



Kram

2011-02-08 @ 12:12:16
URL: http://busanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0