Tänker..

Det e ganska mkt just nu, det kanske inte syns utåt.. Den enda som ser det
e väl min sambo isf..!! Känns skönt att kunna skriva här och bara 4 pers har
adressen hit.. NI E GULD VÄRDA, drf ni fått adressen.. <3

Mitt självförtroende har gått i botten de senaste månaderna, har gått upp endel
i vikt och JAG HATAR DET..!! Man får ju inte på sig nått längre och man känner
sig inte fin en enda sekund på dygnet.. :(
Sambon säger att han älskar mig precis som jag är och att han älskar mig,
inte bara min kropp utan hela mig.. *Älskar dig Joel*..
Men känner man sig inte fin själv så hjälper det inte hur mkt andra än säger
hur fin man e.. Hmm.. :(

Vet ni hur jag saknar tiden då jag var såhär smal och liten?
Inte längesen alls.. Men faaan vad jag saknar att kunna ha på sig vad man vill
utan att känna sig som en uppstoppad korv..



Har så dåligt med kort men ska försöka ta ett helkroppskort snart så
ni ser hur jag ser ut i dagsläget.. :(
E väl bara jag som tänker på det men men åter igen mår man inte bra
i sig själv spelar det ingen roll vad andr tkr heller.. :(

Jag brukar väga runt 53-55 kg.. Men nu ksk jag väger 65 eller nått..
Har inte vägt mig på nån månad men jag skulle tippa på runt där..

Får helt enkelt bli mer och längre promenader, ja det blir det ju självmant
nu när hunden e bra efter olyckan.. =D Nu kan man gå timmes promenader igen.. =D

Nu ska jag göra mig iordning lite, dunka musik å sen packa upp lite saker.. :)

*Pussah*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0