Tillbaka på ruta ett igen..!!

Hatar att behöva byta blogg pga folk som vill en illa.. :(
Börjar bli gött trött på det kan jag säga..!!

Men nu har jag gjort så att man inte kan hitta denna bloggen via sökmotorer mm iaf..
Jag vill ju kunna blogga, men jag e inte kapabel till att ta skit nu känner jag så drf jag
bytt blogg IGEN..!! De e så jävla lätt att folk hittar bloggen eller att den sprids till fel personer.

Man får verkligen tänka på vem man ger bloggadressen till mm..

Har ni haft nårra som vart otrevliga mot er på era bloggar?
Jag vet, många säger.. SKIT I DET..!! Men jag kan inte, jag blir så jävla nere
när folk ska vara otrevliga fast man inte ens gjort dom nått.. :(

Fick en kommentar nu för nån dag sen där det stod att ingen i min familj eller
mina vänner bryr sig om mig..
Å att jag inte har nått liv för jag verkar bara
städa, jobba, diska å laga mat? HUH? Gör inte varenda jävla familj sånt varje dag?

Ne jag blir så ledsen på folk.. :(

Tänkte försöka hitta batterier så jag kan lägga upp kort på nya lägenheten.. =D

*Puss*


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Men eller hur städ,jobb,mat osv ingår liksom i dagens"arbete"



Lycka till me denna o hoppas du får ha trevligt folk på bloggen!



pusssssss

2011-02-07 @ 14:56:57
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Beavern

Vet precis hur det är, och det finns massor med folk som visst bryr sig om dig och älskar dig precis som du är <3

2011-02-07 @ 15:02:49
Postat av: ☆ ♥ Blivande hemmafru & Gravid ♥ ☆

Gumman.. försök ignoera dom elaka jävlarna.. dom som tydligen är olyckliga ;)



Kram

2011-02-07 @ 15:16:18
URL: http://www.mellie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0