Goddag mina kära bloggläsare.. ;-)

Allt bra med er idag? :-)

Jag har vart på simskola med min dotter sen blev det hem å käka frukost för min del
har slutat käka det på morran som jag ALLTID gjorde innan.. =P

Nadja e å leker hos kompisen hon sov hos inatt.. =D

Ute e det skitväder idag, kommer snart börja regna.. Kan det inte va nått mellanting?
Inte jäääättevarmt men inte regn? Håller ni inte med? :-)

Har precis suttit å läst lite bloggar som jag följer, men har nårra kvar.. =D

Fastnade på kort idag oxå.. ;) Aaaaah massa kort på min nya piercing i knooow,
but i love it.. Jag skulle INTE göra om piercingen i tungan för det va ett helvete de
första dagarna efter att jag tagit den men nu e det helt okej bara lite öm under tungan..
Det var en vecka sen igår som jag gjorde den.. :)

Har ni nårra piercingar? =D





Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: jo visst kan jag göra det någon gång men anledningen till varför jag gör som jag gör är ju för att vinnarna ska få fler läsare, eftersom då måste alla gå in på dom för att se vem som vann ;)

2011-07-07 @ 14:49:53
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0