Godnatt =)

Nu blir det sova för imorrn blir det fest för mig å Daniella.. =)
Ska förfesta lite hos en killkompis till mig sen får vi se vad som händer... :)

Ååååh e så spänd att se Daniella imorrn, helt ny outfit å fixat hår..
Du kommer va så snygg gumman.. ;)

Pappa kmr hit imorrn oxå, e inte ofta jag träffar honom.. Men han ska gå med mig
och Nadja på Fjordfestivalen ett par timmar sen tar han med Nadja hem å kör henne
till min mamma där Nadja ska vara i veckan.. :)

Blir enda barnlediga veckan för mig denna sommaren så får passa på att hitta på
massa kul med vänner och med älsklingen.. Tyvärr ska han inte ha nån semester denna
sommaren då han e på nytt jobb.. Dock ksk han tar nån fredag så han får långhelger
som vi kan hitta på nått.. Skulle vilja hem till mamma nån helg oxå.. =)

Helst av allt hade jag velat att mamma bodde närmare mig än hon gör.. :(
Ses ju inte så ofta men hon e här så ofta hon kan..
Jag e dock inte så ofta hos henne pga att jag inte trivs alls i den hålan och har
dåliga erfarenheter därifrån sen förr.. :(

Sitter och dricker lite citronvatten, men snart ska jag gå å lägga mig å krama om älskling.. <3
Men först ska jag smörja in mig med lite brun utan sol så jag inte e så blek imorrn.. =D

Köpte två klänningar på Gina Tricot på rean idag oxå.. =) 49.- styck..
En gul och en grönaktig.. :) Ksk ska ha den gula imorrn får se.. 
Köpte en svart och en leopardfärgad för nårra veckor sen oxå
men för fullpris 199.- sånt e alltid lika surt när man ser  dom på rean sen.. =P

Nathi..


Kommentarer
Postat av: Daniella

hahah vem vet jag kanske får mig ett ragg;) haha<3

2011-07-27 @ 03:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0