Gomorron..

Sov jättedåligt inatt men det va riktigt mysigt igår innan vi somnade, massa pussar å kramar.. <3
Även inatt när älskling vaknade vid 4 å inte kunde somna så myste vi lite.. <3

Idag skiner solen och jag ska snart ta en dusch sen blir det ner till stan med barnen..
Nadja hade en kompis som sov här inatt så vi får ut å få oss en promenad.
Ska se om jag hittat stickor till Nadja oxå, hon har börjat sticka varje dag.. =D
Å hon har bara en vanlig sticka som hon fick låna av Joels mamma tills hon köpte egna.
Å en har hon lånat av sin kompis så dax att köpa.. :)
Har dock ingen aning om vart det ligger nån sån butik i stan men det hittar vi säkert.. :P

Solek skiner, underbart.. Det skulle ju bli regn hela veckan men ist har det vart sol? =D
Ja jag e bara glad.. Regn e inte alls kul å absolut inte när man har en vattenläcka
i vard.rummet.. =P Plus att det dröjer innan dom kan fixa taket.. :(
Typiskt att det skulle hända under semestertider.
Dock har vaktmästaren fixat till det värsta så det inte ska droppa in om det blir regn..

Nu bli´re dusch, promenad med Bamse å sen frukost.. :)

Vart lite dåligt med kort i ett par dgr nu men jag ska se till att ta nårra idag.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0