Måndag..

Inte haft sån lust eller tid att blogga i helgen..
Men ska lägga in lite kort från festen i Lördags som jag har i mobilen sen.. :)
Det va riktigt trevligt, vi var hemma hos en kompis å spelade kubb mm..

Sen blev det krogen med älskling å tre pers till.. Var längesen man var på krogen
det lockar mig inte speciellt mkt nuförtiden..

På onsdag blir det tjejfest hemma hos oss innan vi drar ner till Fjordfestivalen å kikar.. =)
Verkar tyvärr som om vi inte kmr bli mer än 3 pers om vi har otur bara jag å Daniella..
Men som Daniella sa: Vi får festa som 10 pers istället.. ;) Helt rätt gumman..
Första gången vi festar ihop å vi ska gå ALL IN!! ;)  <3

Ett fint kort på mig å älskling i Lördags.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0