Mysigaste morronen.. <3

Hade jättejobbiga drömmar inatt, hatar att vakna och tro att det e sant,
brukar ni oxå tro det? :( Men när man vaknar till å förstår att det inte e sant
så blir man såå glad.. =D
Sen blev det mys med hjärtat innan han åkte till jobbet.. <3
Inte ofta man orkar mysa kl 7 på morran.. =D
Sen somnade jag om å fortsatte drömma jobbigt.. :(

E underbart väder ute, har precis ätit frukost å ska snart ut med Bamse.
Sen får jag se vad som händer, Nadja hade ju en kompis som sov här inatt
så får se vad vi ska hitta på idag men jag skulle behöva ner på stan.. =D

Nu ska jag göra mig iordning lite..

LOVAR att lägga in korten från helgen senare.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0