Shoppat kläder å haft besök.. =D

Idag kom mamma å syster med barn hit till Uddevalla, så vi drog till torp
å shoppade lite kläder å käkade på Mc.donalds.. =D

Får se om jag orkar ta kort på kläderna imorrn, nu e jag helt slut..
Har vikt en stor klädhög precis men gott är det e gjort.. :)
Blir ju lätt stora tvätthögar när man tvättar varje dag å kanske inte orkar vika det varje gång..  ^^,

Hoppas älskling kmr hem snart, han jobbar över varje dag nu.. :(
Nu har han jobbat i över 10 timmar.. Fick träffa han en snabbis förut när han körde
hem mig å Nadja från torp då han var på Biltema å handlade till jobbet.. =D

Planerat lite idag om att ha en tjejfest första dan på Fjordfestivalen nästa onsdag.. :)
Fått ihop lite folk redan, det kmr bli superkul.. =D Å såklart e det redan killar som
erbjudit sig att vara med på festen.. ;) Älskling jobbar ju så han kan inte vara med.. :(
Får ta en fest med älskling på helgen där ist.. :)
Nadja ska hem till mormor onsdag så vi kmr gå på Fjorden på dan, sen kmr syrran
med barn ner på fredan så då kmr Nadja hit igen men åker med till mormor efter det igen.. =D

Det blir de enda barnlediga dagarna för mig å älskling denna sommaren.. :)

Nu ska jag ta mig lite kvällsmat, youghurt får det bli.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0