Söndag - lungt å skönt.. :)

Saknar dock min dotter som varit hos mormor sen i onsdags..
Men hon ska komma hem imorrn eller tisdag, hon ville passa på att vara hos
mormor länge nu innan skolan börjar igen.. =D

Igår satt jag hemma med älskling, Daniella, David å Totte å spela, tjöta å drack lite..
Sen drog vi ner till stan å åkte lite på tivolit å satt vid bryggan å tog nårra groggar..
Men det var en lugn kväll var hemma vid 00 igen.. =)
Joel skulle ju jobba idag igen stackarn han har inte vart ledig en enda dag denna veckan.. :(
Men nu när han slutar ska vi troligtvis åka till svärföräldrarna tror jag.. :)
Se vad vi hittar på där men ksk plockar lite kantareller å vinbär till saften vi ska göra nån dag..

Nu ska jag städa lite å göra mig iordning så jag e klar när Joel kmr hem.. :)

Ska bli skönt för Bamse att komma ut till landet oxå, har vart så sjukt varmt
i lägenheten nu denna veckan.. :(
Imorrn ska jag ringa veterinären å boka tid så jag kan röntga hans ben oxå..
Han har ju börjat halta på det opererade benet sen ett par veckor tillbaka.. :(
E så orolig att det e nått fel, men måste ju kolla det så han inte lider och så vi
vet vad felet e.. Älskade lilla Bamse hoppas verkligen inte det e nån fara med ditt ben.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0