Sovmorron.. =)

Det var skönt, händer inte alltför ofta nuförtiden.. =D E alltid uppe vid 8 tiden.. :)
Solen skiner, underbart.. Men blir la säkert regn sen oxå.. :( Skulle ju bli det hela veckan..

Blir en sväng till piercing studion idag igen, hon får hjälpa mig att byta kulan jag har över
den e för stor, jag ska ha den jag hade innan. Men jag fixar inte det själv nu å när det e
nytaget så vill jag ha hjälp så jag inte tabbar mig å inte får i den mm.. :)

Nu ska jag ut med Bamse sen bli´re städa upp lite i köket innan jag å Nadja ska sätta
på en film som vi köpte till henne igår.. Kick ass.. =P Hon har velat ha den länge men
vi har inte hittat den nånstanns så hittade vi den på Hemmakväll igår..
Dock frågade hon dom om dom hade den förra veckan å då sa dom nej?

Tråkigt att man inte har lika många läsare som förr hade ju upp till 300 pers om dan.. :(
Var dock tvungen att byta den bloggen pga att alldelles för många idioter hade den
så jag fick inte vara ifred en enda dag utan att få en eller flera elaka kommentarer.. :(
Kanske bättre å blogga å i princip aldrig få kommentarer å ha c:a 5 läsare om dan då?
Men lite tråkigt e det endå.. Men vet inte hur jag ska kunna få fler läsare heller?
För orkar inte va med i massa jävla sidor där man måste "ragga" läsare som bara
kommer för dagen men inte återkommer sen? Å så får man hålla på dag efter dag ne
vem fan orkar med sånt? Har ni nårra lättare tips så säg till? Har inte ork att kommentera
massa bloggar varje dag heller för det e ju samma sak där att man får "ragga" till sig
läsare som endast svarar å kommenterar just den dagen för att man kommenterade hos dom.

Det kanske helt enkelt e så att jag inte har så intressant blogg längre eller skriver intressanta
saker som jag gjorde förr? Jag vet inte men jag fortsätter blogga iaf..
Har ju gjort det i så många år så vrf sluta? =D Hoppas man får fler läsare inom kort?
Dock vill jag inte publicera bloggen på Facebook för jag vill inte att folk jag känner ska
läsa den. Då det e rätt personligt ibland så jag har valt ut ett fåtal som fått bloggadressen.. :)

Blev ett jävla långt inlägg om just bloggläsare men vafan..
Min blogg mitt val om vad jag skriver om right? Haha.. =D
Får se om man får besök av syrran å hennes dotter idag oxå.. Hon kanske skulle komma
till Uddevallla å hämta nått  åt sin man.. Så då hade Nadja kunnat leka med hennes dotter.. :)

Hoppas solen håller i sig ett tag nu men det ser ut som om det börjar dra ihop sig till regn redan.. :(



Jag å min älskade dotter igår.. <3

Cioa.. =D


Kommentarer
Postat av: sandra Forsberg

wii, känner mig hedrad å få läsa din blogg :D <3

2011-07-22 @ 06:09:11
URL: http://litenfopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0